Bestelling wijzigen of annuleren

Als wij uw bestelling nog niet verzonden hebben, dan is aanpassen zo geregeld. Maar we zijn snel, waardoor er een grote kans is dat wij uw bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen. Lees hieronder welke stappen u dient te ondernemen.

Bestelling annuleren
Uw bestelling annuleren kan door contact met ons op te nemen via email of per telefoon, zorg ervoor dat u het ordernummer paraat hebt. Annuleren kan alleen als wij uw bestelling nog niet hebben verzonden.

Bestelling wijzigen
Naam of adres van uw bestelling wijzigen? Ik help uw direct uit de brand. Neem per telefoon of email contact met mij op.

Is uw pakketje al onderweg?
Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.


Heet u het pakket wel bij de postbode geaccepteerd?
Retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vindt u op onze retourpagina.


Terugbetaling
Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van uw betaalmethode. Maar zal gemiddeld na 3 werkdagen plaats hebben gevonden.